Forvalt dine transportordrer centralt og digitalt
- Opret transportordrer fra eksterne ordregivere centralt i ét system
- Gør brug af ordresporing ved at sammenkoble GPS-sendere og transportordrer
- Arkiver dine transportordrer: Vi tilbyder 10 års opbevaring
Den komplette proces i Smart Logistics Systemet
Du afvikler dine transportordrer med dine forretningspartnere direkte og uden omveje i systemet fra TIMOCOM. Takket være den digitale proces kommunikerer du hurtigt og effektivt og sparer desuden tid i forbindelse med dataindtastningen. Eftersom alle ordrer automatisk oversættes til dine forretningspartneres sprog, slipper du for at bøvle med sproglige barrierer og bruge tid på opklarende spørgsmål. En anden fordel er det overskuelige visningsformat sammenlignet med andre kommunikationskanaler som f.eks. e-mail.
Med TIMOCOM er du omfattet af vores velkendte høje datasikkerhed. Dine data kommer ikke videre end til dine kunder og beskyttes effektivt mod uautoriseret adgang. Alle serverne befinder sig i Tyskland, og er dermed omfattet af den strenge tyske datalovgivning. Ingen data forlader Tysklands grænser.
Ønsker du at bruge funktionen ordreforvaltning til dine transportforespørgsler? Vi hjælper dig gerne videre.
Dine fordele:
- Sæt turbo på din kommunikation med digital ordreafvikling fra start til slut
- Opnå øget sikkerhed gennem bindende aftaledokumenter
- Overvind sproglige barrierer gennem automatisk forsendelse af ordredokumentet på din forretningspartners modersmål.
- Personaliser dine transportordrer med dit firmalogo, dine transportrelevante dokumenter og ordrenummer-generatoren.
- Spar tid gennem brug af skabeloner til gentagende transportordrer.
- Baser dine fremtidige forretningsbeslutninger på dine personlige statistikker.
- Opnå øget effektiviteten ved at forbinde appen Transportordrer med dit transportmanagementsystem.
Digital ordreafvikling
Begge forretningspartnere kan dermed forvalte deres transportordrer på overskuelig vis og bevarer hele tiden overblikket over transportordrernes status – digitalt og samlet på ét sted.
Opnå hurtigere arbejdsgange
Hurtig dataregistrering er lig store tidsbesparelser. Årsagen: Gennem tæt integration med vores apps Fragtbørs og Transportforespørgsel. Andre tidsbesparende redskaber tæller vores kopi- og skabelonfunktioner samt den intelligente auto-indtastningsassistent, der tilsammen hjælper dig med at registrere alle oplysninger vedrørende dine transportordrer hurtigt og effektivt.
Strømlinede evalueringsprocesser
Brug vores analyseredskaber til at analyse dine forretningsforhold- og resultater, selvfølgelig med mulighed for individuel tilpasning til dine behov. Vores analyseredskaber viser dig nøgletallene for fremtidige forretninger.
Opnå fuld kontrol over transportafviklingen
Takket være vores sporingsfunktion er systemet helt enkelt. Begge forretningspartnere bevarer overblikket over fragtens vej fra A til B, hvilket nedbringer kommunikationsbehovet markant.
Nu kan du optimere dine forretningsprocesser med digitale transportordrer!
Som ordregiver sender du dine transportordrer digitalt til dine forretningspartnere via systemet fra TIMOCOM.
Som ordretager bruger du systemet fra TIMOCOM til at acceptere eller afvise transportordrer digitalt.
Vi tager datasikkerheden alvorligt! Derfor har TIMOCOM fået kvalitetsstemplet "Hosted in Germany". Dataene fra vores brugere hostes i Tyskland og er dermed underlagt tysk lovgivning – herunder frem for alt den tyske lov om datasikkerhed, som anses for at være en af de strengeste i Europa.